Leietakerundersøkelse 2017: Holder vi det vi lover?

I en hektisk førjulstid tok nesten halvparten av alle som leier hos oss seg tid til å svare på vår leietakerundersøkelse. Tusen takk til hver enkelt av dere. Dere har gir oss viktig input til hvordan vi kan gjøre det enda bedre å være leietaker hos oss.

I 2016 har vi arbeidet mye med hvordan vi skal innfri kundeløftene våre:

  • Det skal være bekymringsløst i leie av oss
  • Vi har ordnede forhold og ting på stell
  • Vi setter dine behov i fokus

 

Holder vi det vi lover?

Ja, men vi har heldigvis litt å gå på også! Vi scorer svært høyt på at vi har ”ordnede forhold og ting på stell”. Dette betyr mye for oss, og tydeligvis for deg som bor hos oss også. Den tryggheten det er å leie av noen som er profesjonell, forholder seg til regler og er forutsigbare, gir trygghet og forutsigbarhet. Vi får også bekreftelse på at det er ”bekymringsløst å leie” av oss. En av fordelene med å leie, er at du slipper mye ansvar, og det setter mange leietakere pris på.

Når det gjelder å sette ”dine behov i fokus”, har vi litt å gå på. Her har vi lagt lista høyt. Det er et krevende løfte å innfri med 1300 leietakere. Likevel tror vi det er viktig at du som bor her, opplever at du så langt det er mulig, får det slik du vil.

 

Les mer om resultatene fra leietakerundersøkelsen:

Fra ord til handling – dette blir nytt i 2017

Frost Næringsutleie: Kundetilfredshet i norgeseliten

Hva betyr ”gjengs leie”?

Tilbake til Aktuelt